CheckPoint er et digitalt, intuitivt verktøy som gjør det enklere å loggføre og holde oversikt over temperaturer, rutiner, avvik og tiltak. CheckPoint oppdateres og videreutvikles kontinuerlig, og nå lanseres versjon 2.2 av løsningen.
– Kundene våre vil sette pris på at CheckPoint nå passer enda flere segmenter, sier Engdal.
Mer fleksibelt
I tillegg til bedre ytelse og en rekke småforbedringer, kan den nyeste oppdateringen skilte med større fleksibilitet enn tidligere versjoner.
– Ingen organisasjoner er like. Denne versjonen gir langt bedre muligheter for å skreddersy løsningen til din virksomhet, forteller Engdal.
Mens alle roller i forrige utgave var ferdig navngitt, kan du nå titulere dem slik du vil.
– I tillegg kan du i verktøyet fritt rigge organisasjonen, med hierarkier og antall nivåer, slik at det passer arbeidsplassen din. Den tilpasningsmuligheten har vært etterspurt, så det er stas å endelig kunne tilby. Spesielt organisasjoner med flere avdelinger, som dagligvarehandler og hoteller, vil nyte godt av denne oppdateringen.
Viser gjennomføringsgrad
Med 2.2-oppdateringen kommer også en indikator for gjennomføringsgrad. Det gir raskt en enkel oversikt over hvordan du ligger an med gjøremålene dine.
– Med gjennomføringsgraden får du en status på hvor flink du eller dine er på å gjøre det du sier du skal gjøre. Den har en praktisk fargeindikator, og kjeden kan selv bestemme prosentkravene, sier hun.
Målet er ifølge Engdal å gjøre hverdagen enklest mulig for brukeren.
– CheckPoint er så mye mer enn temperaturer og avvikshåndtering. Rutiner handler om effektivitet, og i komplekse virksomheter kan det være vanskelig å huske alle. CheckPoint hjelper deg med det.
Versjon 2.2 av verktøyet lanseres 5. september.
Verd å vite: ITBaktuelt.no er Norges eneste helt dedikerte magasin for ITB-kompetanse, Integrerte Tekniske Bygningsinstallasjoner
IWMAC satser på frihet og fleksibilitet
